laupäev, mai 25, 2013

Uus koht

Võrgus oli üks koht, kuhu ma riputasin üles ühelauselisi sissekandeid. Tegin teise sellise koha juurde. Põhjendasin seda sellega, et kui kirjutada kahes erinevas kohas, siis kirjutab erinevamatel teemadel. Alguses arvasin, et võin jääda selle uue koha ainukeseks kasutajaks. Aga siis liitus sellega hulk klassikaaslasi. Üks neist postitas sinna ettepaneku, et klassikokkutulekule võetaks lapsed ja fotod kaasa. Ma ei hakanud midagi vastama, sest minu poolest võis klassikokkutulekut ükskõik kuidas korraldada. Nüüd oli klassikokkutuleku teemaline mõttevahetus kolmes erinevas kohas laiali ja igas kohas olid erinevad lugejad. Mõtlesin, et võin kokkutulekule fotosid kaasa võtta küll. Aga ma ei võta tervet fotoalbumit, vaid ainult klassiga seotud fotod. Ülearused asjad võtan albumi vahelt välja. Mulle jäi kätte üks vana kontrolltöö. Selles oli tulnud kirja panna luuletus. Ma olin kirjutanud pealkirja ära, aga luuletust polnud osanud kirjutada. Õpetaja oli pannud hindeks kahe ja ise luuletuse kirjutanud. Kuna õpetaja polnud rahul, et ma kontrolltööd kirjutada ei osanud, siis ta oli mõelnud välja ropu luuletuse.

0 vastukaja: