kolmapäev, juuni 12, 2013

Katkestasin video

Läksime Tallinna sadama peatuses bussi peale, et Tartusse sõita. Bussi hakkas juhtima Henn. Ta polnud seda varem teinud. Kui Tõnu peale tuli, pidi Henn juhtimise talle üle andma. Hennu juhitud buss jõudis Tartusse Sõpruse sillale. Henn ei vaadanud aknast välja. Ütlesin talle, et ta peab vaatama. Henn vastas, et seda ta ei tee. Kui buss lähenes ringteele, kus pidi keerama, ei julgenud ma enam Hennu poole vaadata, vaid vaatasin aknast välja. Nüüd hakkas Henn jälle juhtima. Tal oli nähtavasti nii täpne ajataju, et teadis, millal peab uuesti aknast välja vaatama. Aga vahel juhtus, et keegi läheb üle tee.

*
Ühe naise pilte oli feisbukis alati palju laigitud, aga uus pilt ei olnud saanud ühtegi meeldimist. See tuli vist sellest, et tänane pilt oli udusem. Hakkasin seda videot vaatama. Videos naine laulis. Kui ta laulis, et nüüd võtab ta riideid seljast vähemaks, panin video kinni. See oli vist striptiisivideo. Selle kontrollimiseks panin ta mõned korrad uuesti mängima. Aga kuna video läks iga sulgemisega algusesse tagasi, ei jõudnud ma ka uutel vaatamistel kaugema osani. Oli hommik. Ma ei läinud veel vannituppa, vaid heitsin laua peale pikali. Ma olin varemgi hommikuti uimasust teeselnud.

*
Öeldi, et tšetšeenid iseseisvust ei saanud. Vastasin, et nad said iseseisvuse, aga jäid sellest hiljem uuesti ilma. Süüdlased olid kaks meest, kes võtsid pantvange ja panid pomme, mistõttu Venemaa Tšetšeeniat uuesti ründas. KGB kindral oli neist kahest mehest kultuursem, öeldes ainult, et sõja võidab Venemaa, aga tegemist on Ida-Euroopa ühe arvestatavama sõjajõuga. Olin ühel peol. Avaldasin võrgus kirjelduse, mis täna oli juhtunud. Pärast kirjutasin paberile samadest asjadest teistsuguses sõnastuses, aga ei hakanud võrgus sõnastust enam muutma.

0 vastukaja: