reede, juuni 21, 2013

Kordamisküsimused

Oli olemas kaks asja - maakera ja selle ümber keerduv madu. Üks naine lõikas endal tüki küljest. Algul ta ei saanud aru, et see tema tükk on.

*
Läksime oma maja nurgale vaibakloppimispuude juurde, kus pidi algama jumalateenistus. Minu koht oli parempoolse vaibakloppimispuu vasakus otsas, aga perekondlikel jumalateenistustel paremas, seetõttu läksin sinna. Vennad esitasid üksteisele kordamisküsimusi. Üks küsis, mitu protsenti parandab töövõimet hea tuju. Vastus oli 74 protsenti. Teine küsis vastu, mida on üks protsent. Vastus oli, et üks protsent parandab töövõimet astmeline tulumaks. Ütlesin neile, et nad ei oska õppida. Suulised kordamisküsimused ei olnud kõige tõhusam õppimismeetod, kuigi nende küsimine ja vastamine võis ka meelde jääda. Nägin, et vendadel on üks raamat. Ütlesin, et ma ei luba seda ära lõhkuda, sest ma praegu tõlgin seda. Aga ma tõlkisin 1834 ilmunud trüki järgi, vendadel oli 1832. a. trükk. Nad ütlesid, et nad said selle vanaemalt. Rääkisin ühele inimesele, et ma nägin unes, et selles raamatus on pilte, ja ärkvel olles märkan, et ongi. Pildid olid kirjalikule tekstile taustaks, aga mõnel leheküljel oli ka eraldi pilt ilma tekstita.

0 vastukaja: