pühapäev, juuni 16, 2013

Korteri uued tänavanimed

Ema näitas Hennule plaani, kuidas ta kavatses meie korteris tänavate nimed ära muuta, küsides, kas Henn on nõus. Varem olid tänavatel asjade nimed nagu Uus, aga nüüd pidid nad saama inimeste nimed nagu Randjärv. Mina ütlesin, et mina ei ole nõus, sest vanad nimed on paremad. Mulle öeldi, et minu arvamus ei ole oluline, sest mina ei ela siin. Ma ei saanud aru, kui ühe venna arvamust küsiti, miks teise oma oluline ei olnud. Meile tulid külalised. Ma ei tahtnud nende nähes vannitoa suunas minna, seetõttu jäin keset tuba pidžaamaga magama. Kukkusin selili asendist kõhuli. Öeldi, et lõpuks viiakse mind nagunii ära. Kohale saabus kraana ja kogu kodu lammutati ära, ainult mina jäin veel paigale. Siis tõsteti mind õhku, et ära viia. Ma ei teinud silmi lahti, aga haarasin tõstjal juustest kinni, küsides, kes mind viib ja kuhu.

0 vastukaja: