reede, august 02, 2013

Kõik vastama

Kõndisin ühel rohumaal. Seal oli kraane. Mul oli mitu küsimust selle kohta, mida ma tegema pean. Üks mees esitas ka küsimusi. Mõtlesin temaga kaasa. Üks tema küsimus oli, miks räägitakse kiriku võimust. Mõtlesin, et tõepoolest, kui kirik tegeleb usuasjadega ja lisaks peab tegelema ka võimuküsimustega, siis kahe asjaga korraga tegeledes jääb tal selle jaoks vähem energiat kui poliitilisel võimul, mis tegeleks ainult ühe asjaga. Istuti ühes ruumis üksteise ees pinkides. Öeldi, et see küsimusi esitanud mees on petis. See mees küsis ise ka, kellelt ta on mida varastanud. Vaatasin, et mul on kotis ainult kaks asja alles. Seda oli liiga vähe.

*
Istusin tunnis. Kirjutasin paberile märksõnu tänaste unenägude kohta, et pärast blogis pikemalt kirjutada. Võibolla jäi niiviisi blogi jaoks liiga palju informatsiooni alles. Kirjutasin märksõnu tulpadesse. Kõige viimane tulp tuli nii pikk, et see tuli paberi alumisse otsa jõudes ära keerata ja jätkasin kirjutamist piki paberi alumist serva. Tahvli ees tegi üks inimene ettekannet. Ta näitas maleseisu, kus toimus üks löömine, nimetades löömisest osalevatest nuppudest ratsut sõnaga pawn ja etturint sõnaga knight. Hüüdsin oma kohalt vahele, et knight on ratsu ja pawn igasugune must ettur. Lisasin, et nuppude nimed on küll aja jooksul muutunud. Kõik käisid kordamööda vastamas ja rääkisid anekdoote. Ainult mina ei jõudnud vastama minna, enne sai tund läbi. Läksime ühte kohvikusse. Mul oli vähe raha. Tellisin toitu, mõeldes, et jooki ma vist rahapuuduse tõttu ei telli.

0 vastukaja: