kolmapäev, august 28, 2013

Lapse suusad

Magasime maamajas. Ärkasin öösel üles ja hüüdsin lauseid oma nimega. Olime lõunapoolkeral, ja ma hüüdsin, et linnud rändavad põhja. Hommikul teises toas maganud ütlesid mulle, mida ma olin hüüdnud. Neid asju oli rohkem kui ma mäletasin.

*
Meil oli peres kaks väikest last. Ema oli pannud ühe väikse lapse suusad trepikotta ja juurde sildi, et kui need suusad üle jäävad, võivad naabrid need endale võtta. Üle pidid nad jääma siis, kui laps suuremaks kasvab. Need suusad olid pikematest suuskadest maha saetud esiotsad. Laps nuttis, et ta suuskadest ilma jääb. Ütlesin talle, et ta võib mõnda muud raamatut ka lugeda. Ta vastas, et teised ei ole raamatud, vaid riiulid. Ütlesin, et riiulites on ka raamatud, kuigi neis ei ole pilte. Joonistasin. Olin pildil olevale inimesele juba nina joonistanud, aga nüüd joonistasin teise nina juurde. Kasutasin erinevat värvi pliiatseid. Enne olin kasutanud harilikku ja nüüd musta. Mõtlesin, et võibolla harilik on tegelikult samuti must, ainult nimetatakse halliks. Kirjutasin pikaks venitatud tähti.

0 vastukaja: