esmaspäev, august 26, 2013

Fantoomlased

Sõitsin klassikokkutulekule Peebu autoga. Autost väljudes ütlesin talle head aega. Peep ja Reeli vastasid mõlemad head aega. Läksin suure maja ülemisele korrusele ja vaatasin, kuhu istuda. Maja varises kokku. Öeldi, et keegi kannatada ei saanud.

*
Vaatasin vanu ajakirju. Ütlesin, et lapsena meeldis mulle "Täheke" rohkem kui "Pioneer". Ema vastas, et muidugi. Mõtlesin ajakirjast "Pikker" katkendi võrku ümber kirjutada. See oli lugu fantoomlastest. Kõndisin Toomemäel. Keset mäge oli auk.

*
Lamasin hommikul voodis ja vaatasin aknast välja. Mõtlesin, et ma olen näinud ufosid unes, aga tahaksin ka päriselt näha. Taevas oli midagi, mis meenutas ufo mütsi. Ütlesin mõttes, et ma tahan ainult head, et ufod mulle midagi ei teeks. Öeldi, et see müts on sama ilus kui Tamo oma. Parandati, et Taimo. Taevasse ilmus ufode suurtükitoru.

0 vastukaja: