esmaspäev, august 19, 2013

Välk pärast turniiri lõppu

Sain maleturniiril 13,5 punkti. Vaatasin, mis koha ma sellega sain. Paistis, et olin esimese poole viimane. Siis nägin, et minust taga oli siiski vähem inimesi kui ees. Algas autasustamine. Kui mind auhinda vastu võtma kutsuti, oli aplaus tugevam kui teiste puhul. Seejärel mängisin Vorobjoviga välku. Tema alustas käiguga d4, mina vastasin e6. Vorobjov tungis oma viguritega varakult minu kuninga lähedusse. Vaatasin, et f7 tuleb kahvel. Siis vaatasin, et see pole seekord kahvliväli. Vorobjov pani ratsud g6 ja f6. Käisin Vh8-h6, et üks ratsu ära võtta. Vorobjov pani kella seisma, põhjendusega, et minu seis on nii läbi, et edasi pole mõtet mängida. Vastasin, et endal tal aeg kukub. Tema kellanool kukkuski, kuigi käima oli vajutatud minu kell. Vorobjov ütles, et see avang, mida ma mängisin, ei ole vist hea. Vastasin, et sellepärast ma seda proovisingi, et seda keegi kunagi ei mängi. Läksin ja ütlesin ruumi teises otsas seisjatele, et Vorobjov pani kella seisma, kuna minu seis olevat läbi. Rei naeris ja läks uksest välja. Seda, et Vorobjovi aeg kukkus, pidin ütlema läbi ukse.

0 vastukaja: