esmaspäev, september 16, 2013

Toad unesilmadega

Eile:

Venemaa ähvardas Eestit, et kui ei võeta vastu seadust, millega antakse venelastele omandit, siis tuleb sõda. NATO tõi selle peale Eestisse sõjalennukeid juurde. Eesti vastas ähvardusele, et selline seadus võeti juba mitu aastat tagasi vastu. Magasin venna kõrval ja togisime üksteist. Ema ütles vennale, et tema võimuses on tüli lõpetada. Sellega ma ei olnud nõus, sest tülisid lõpetada oskasin hoopis mina. Tõusin üles. Aga otsustasin veel mitte ärgata, sest magades on toad huvitavamad. Nägin meest, kellel oli pandud neli pudelit naise rindadeks. Võtsin tema küljest ühe pudeli ja jõin sellest. Pudelis oli mahl, aga küsisin nalja pärast, kas see on piim. Lendasin ringi. Võtsin ühe lapse sülle. See oli esimene unenägu, kus ma kedagi lennu pealt sülle võtsin.

*
Oli söögivahetund. Lauri K. ütles, et mina söömas ei käi. Vastasin, et seni pole käinud, sest mul pole meeles olnud, aga ma veel hakkan käima. Ma ei teadnud, kas praegu kehtib kord, et söögi eest tuleb maksta sööklas ühe päeva jagu korraga või kantseleis kuu aja eest korraga. Mõtlesin, et kui ma sööklasse lähen, siis võibolla mulle kõik toidud seal nii väga ei maitsegi, et ma need ära sööksin.

0 vastukaja: