neljapäev, oktoober 10, 2013

ERSP

Peebo palus mul lindile rääkida, millised on minu suhted ERSP-ga. Rääkisin, et minu isa käis aastal 1988 Pilistveres ERSP asutamisel. ERSP oli ka selle poolest huvitav, et seal oli Kelam, kes oli meil aastal 1986 külas käinud ja rääkinud lastele huvitavaid lugusid ufodest. Aasta 1995 Riigikogu valimiste ajal ma ei teadnud, et kui mul oleks valimisõigus, kas ma valiksin ERSP-d või Isamaad. Tahtsin veel rääkida, et kui ma hakkasin maleklubis käima, siis oli seal ERSP-lane Päss, kes hoidis mind selle tegevusega kursis. Aga seda ma ei saanud rääkida, sest lint sai täis. Enne kui Peebo teisele küljele edasi lindistama hakkas, pani ta mängima, mis ma seni rääkinud olin. Ütlesin, et rääkides tundub enda hääl maailma kõige selgem hääl, aga lindilt kuulates on see nagu halb käekiri. Peebo vastas, et ongi nagu halb käekiri. Mõtlesin, et võibolla ma peaksin sagedamini oma häält lindistama, et rääkimist harjutada.

0 vastukaja: