kolmapäev, november 13, 2013

Valimisputka

Buss sõitis vanast peatusest mööda. Aga ta ei peatunud ka uues peatuses, vaid keeras parkimisplatsile. Nii oli raske valimistel osaleda, kui bussile oli raske peale saada. Parkimisplatsil avati see putka valimisjaoskonnana. Sellel ei olnud aknaid. Akende puudumine tekitas pommi panemise ohu. Ma polnud kindel, kas see on üldse minu valimisjaoskond, sest eelmistel kordadel olin pidanud hääletama poes. Putka ukse kohal olid plakatid. Ütlesin, et valimispäeval on valimisreklaam keelatud, tuleb politseisse helistada. Mees, kellele ma seda ütlesin, vastas, et see ei ole valimisreklaam, vaid kandidaatide tutvustus. Läksin koos selle mehega ühte majja. Mul olid käes tema prillid. Vaatasin läbi tema prilliklaasi, et tema prillid on tugevamad kui minu omad. Tema prillide üks klaas oli kildudeks. Ma ei teadnud, kas mina olin selle ära lõhkunud või oli see juba enne katki. Võibolla sai klaasi kildudest kokku panna ja see oli enne minu kätte andmist niimoodi kokku pandud. Aga võibolla pidin prillid välja maksma.

0 vastukaja: