pühapäev, jaanuar 12, 2014

Kaks ansamblit

Vaatasin videot ühe inglise ansambli kohta. Videost oli näha, et nad sihtisid lavalt raskete tulirelvadega kontserdipublikut. Ansambli liikmed rääkisid teise inglise ansambli kohta, et rahvas oli pahandanud, et see laulab sõja ajal lüürilisi laule. Ma olin ühes kohas nimetanud, et mulle need kaks ansamblit meeldivad. Selle peale oli Oudekki otsingumootoriga välja otsinud võrgulehe, kus nimetati mõlemat ansamblit korraga. Video keskele oli Oudekki monteerinud enda pildi. Vaatasin ekraanile teki all lamades. Mõtlesin, et mul on raha vaja selleks, et endale sellist elu lubada - et mina teisi näeks, aga teised mind mitte. Tõnu oli mulle selle video ostmiseks raha laenanud ja nüüd tuli võlga tagasi küsima. Hakkasin talle taskust münte laduma. Tõnu märkas, et eurode hulgas oli ka üks Soome raha. Praegu kehtisid Soomes selle asemel eurod. Kuna ma täpset võlasummat ei mäletanud, siis ütlesin, et ma ei maksagi.

0 vastukaja: