reede, jaanuar 17, 2014

Niisama hinne

Üks üliõpilane ütles ajalehes, et ta laseb õppejõul endale hinde niisama ära kirjutada. Õppejõud sai sellest teada. Ta võttis juba enne üliõpilase tema juurde jõudmist üliõpilase eksamilehe ja kirjutas sinna, et kaks parandatud kolmeks ja kolm parandatud neljaks. Ta kommenteeris, et kui üliõpilane neljaga rahul on, siis peavad tal olema väga suured puudujäägid. Vaatasin oma õppekava. Sinna oli kirjutatud loengukursuse nimi, mida ma ei mäletanud, et oleksin kuulanud. See oli midagi Bütsantsi kohta. Ma polnudki seda vist kuulanud, vaid olin kasutanud õppekava eksamilehena ja loengukursuse sinna kirja pannud. Eksamilehel olid ülikooli kõigi nelja semestri hinded. Esimesel olin saanud ülepunkte, teisel nõutust vähem, kolmandal ja neljandal jälle ülepunkte. Mõtlesin, et mul on veel bakalaureuseõpe lõpetamata. Siis tuli meelde, et see on siiski lõpetatud, aga magistriõpe lõpetamata.

0 vastukaja: