laupäev, veebruar 08, 2014

Edasiütlemine

Isa ja ema asusid kuhugi teele. Läksin nende järel. Nemad läksid teise kohta kui mina. Mina läksin ühe maja vasakult teise trepikoja ukse taha. Esimese trepikoja ukseset sisenes samal ajal Peep, kes paistis seal elavat. Teise trepikoja ust tuli avama mees sellest korterist, kuhu ma tahtsin minna. Ütlesin, et ma tahtsin tema naisele ühte asja rääkida, aga võin lasta mehel edasi öelda. Rääkimiseks läksime poeruumidesse. Rääkisin, et filosoof Lott, keda naine tunneb, tuli Fischeri males Eesti meistriks, kuigi ta pole vist maletrennis käinud. Kui vastane ei võtnud viiki vastu, siis Lott alistus. Olin tahtnud midagi veel öelda, aga rohkem ei tulnud meelde. Läksin tuldud teed tagasi. Mõtlesin, et ilmselt mees omakorda unustab osa minu jutust ja ütleb vähem edasi.

0 vastukaja: