esmaspäev, veebruar 03, 2014

Head ja halvad asjad

Täna avaldamiskõlblikke unenägusid ei olnud, siis kirjutan millestki muust. Esimene mõte oli, et kirjutan, et vahel on mul tunne, et mind püütakse ühiskonnast välja tõrjuda. Esimeste näidetena tahtsin kirja panna, et täna pole keegi minu blogi külastanud ja postkastis pole ühtegi kirja. Blogiloendur näitas 0 külastust, aga kui postkasti avasin, oli seal siiski mitu kirja. Need polnud küll erakirjad, vaid listidele. Kui teist blogi loendurit vaatasin, siis selle järgi oli külastusi tehtud, kuigi ma ei tea, kas neid tegid inimesed või robotid. Aga mulle on suuliselt ka üllatavalt palju inimesi rääkinud, et nad on minu blogi lugenud. See näitab samuti, et ma olen paljude inimestega ka suuliselt rääkinud.

*
Mulle meeldib häid asju meenutada. Eile väljas jalutamas käies meenutasin kogu tee häid asju. Vahel on see seisnenud selles, et olen mõttes lugenud häid luuletusi, aga eile meenutasin teistsuguseid asju, lapsepõlvemälestusi ja mälestusi teiste eluperioodide kohta. Nii oli peaaegu kogu jalutuskäik ilus, väljaarvatud see, et üks vastu tulnud mees sülitas. Mitte ainult mälestused ei olnud head, vaid ka hetkel näha olevad pimedas põlevad tuled. Täna enne voodist tõusmist meenutasin jälle häid asju. Voodist tõusmisega ei olnud põhjust kiirustada, sest vannituba oli kinni. Aga mälestustevoo katkestas, et kolmandas ruumis algas koleda häälega kriipimine. Üks võimalus oleks olnud vastukaaluks millestki heast edasi mõelda proovida, aga ma mõtlesin, et kui ma kriipimise ajal midagi head meelde tuletan, siis järgmine kord seostub see mälestus juba kriipimisega.

0 vastukaja: