laupäev, veebruar 01, 2014

Mäng reketiga

Palliplatsil mängiti palli. Mina mängus ei osalenud. Läksin teisele platsile, et üksi sulgpalli õhku põrgatada. Mõtlesin, et teen seda nii, et iga põrgatamiskord on erinev riik. Vaatan, millise riigi nimele mõeldes rohkem punkte tuleb. Sellele platsile tuli kaks tüdrukut, kes ütlesid, et tahavad seal ise mängida. Lõin vihastudes ühele neist reketiga vastu õlga. Hakkasin seda kohe kahetsema. Küsisin tüdrukult, kas tal on väga valus. Ta vastas, et ei ole. Ütlesin, et võin talle kiirabi kutsuda.

*
Olin feisbukki üles riputanud pildi, kus oli hulk peegelpilte kõrvuti. Pille oli seejärel riputanud samasuguse. Nähtavasti tahtis ta näidata, et tema oskab teha peegelpilte paremini, aga minu arvamus ei pidanud tema omaga kattuma. Pille pildid meeldisid ühele inimesele, minu omad samuti. See üks inimene oli lisanud omapoolse pildi, millel soovitas lisada minu pildile pilved. Moodustus peegelpiltide rea asemel pilt paadisõitjatest. Ma oli ühel peegelpildil kasutanud kuulsat maali paadisõitjatest. Võibolla soovitaja ei olnud soovituspilti loonud ise, vaid oli kasutanud selle maali töötlust.

0 vastukaja: