kolmapäev, veebruar 05, 2014

Peaks turniiridest loobuma

Kuna minu blogi malerubriigile on kahel maleleheküljel viidatud ja seda ka külastatakse, siis ma hoiatan, et rubriik võib seisma jääda. Kuna minu põhitöö on teist aastat järjest tõlkimine, mitte ajaloo uurimine, siis tahaksin ajaloo uurimisega tegeleda vähemalt vabal ajal, sest see on minu lemmiktegevus. Nädalas peaks olema kaks puhkepäeva, aga kiirmaleturniir sööb ühe neist täielikult ära, sest pool päeva mängin ja teise poole olen väsinud, lisaks oleks heade tulemuste jaoks vaja ka eelnevat kodust treeningut. Males ei saa minu vanuses enam palju tugevamaks minna, aga ajalooteadmisi on võimalik kasvatada. Ka pole ma males kunagi nii suurt edu saavutanud. Suurest arvust mängitud maleturniiridest ma pole ühelgi ainukesena esikohta saanud, ainult kolm korda esikohta jaganud, aga ajalooeksamil olen saanud umbes 83 sooritaja hulgas üksi esikoha. Edaspidi peaks maleklubi asemel rohkem raamatukogus käima. Natuke tegelen ka malega edasi, aga mulle piisab ühest partiist päevas või mõnel päeval. Kui tuju tuleb, lähen ka edaspidi klubisse. Aga üldiselt on turniiripäevad nädala kõige halvemad päevad, sest mulle ei meeldi rahva keskel viibida, isegi kui malevariandid huvitavad.

0 vastukaja: