pühapäev, märts 02, 2014

Naljamehed

Ajalehes kirjutati, et seoses Ukraina sündmustega koguneb ka Toompeale kaks naljameeste seltskonda, kes võibolla kavandavad riigipööret. Lubati täna uut informatsiooni anda. Televiisoris algaski ülekanne Toompealt, kus naljamehed olid kohal. Üks mees hakkas rääkima. Tundus, et ta kuulutab välja riigipöörde, sest tee presidendi juurde on vaba. Aga siis sain aru, et see on hoopis Mati Talvik, kes teeb reportaaži. Bulgaaria hakkas üle piiri tulevaid naaberriigi kodanikke tulistama. Aga see naaberriik ei olnud Ukraina, vaid üks Aafrika riik. Bulgaarial oli vist Aafrikas koloonia. Üks tüdruk seletas mulle, mis ajalehefotodel on. Ma ei jaksanud ta juttu jälgida. Ütlesin, et ühel fotol on inimesel kolm rida nööpe. Selle peale öeldi, et ma kordan ainult papagoina teiste viimasena öeldud sõnu. Ütlesin, et teisel fotol on ka inimesel kolm rida nööpe, aga kolmandal fotol neli rida. Tüdruk läks korraks minu selja taha ja surus mulle rinnad vastu selga. Toas olid välismaalased. Eestlased hakkasid nendega inglise keeles rääkima. Ma ei saanud hääldusest aru, sest see ei olnud briti, vaid ameerika inglise keel. Üks välismaalane pani ühe eseme ukse kohale, et teine saaks selle mängult osta. Kaks tüdrukut tundusid olevat õed, sest neil olid sarnased näod ja riided. Olin Paides. Tahtsin istuda söögilauda, aga vanaema ütles, et laua otsas on tema koht. Istusin teise koha peale. Lauda oli pööratud ja mina olin vaadanud oma vana kohta toa, aga vanaema laua järgi. Vaatasin arvutist oma kodulehekülge. See nägi välja teistsugune kui ma mäletasin, nagu kirjutusmasinaga kirjutatud paber. Tahtsin lehekülge õigeks tagasi muuta, aga kasutajanimi oli teistsugune kui ma mäletasin ja sellega seostuv parool ei tulnud meelde. Arvuti läks nässu. Ütlesin, et võibolla keegi oli mu koduleheküljele sisse murdnud ja sinna midagi arvutit kahjustavat pannud, ükskord see juba juhtus. Tõnu vastas, et jälle. Ma ei mäletanud, kas eelmist sissemurdmist likvideerides olin pannud selle kasutajanime või oli uus sissemurdja seda omakorda muutnud. Olin parooli ühele paberile üles kirjutanud, aga ei mäletanud, kuhu selle panin. Võis proovida veel kodu arvutist kodulehekülge avada, aga siis võis koduarvuti ka nässu minna. Kallasin endale morssi. Osa sellest läks klaasi. Ütlesin, et vähemalt üks liigutus ei ebaõnnestunud. Aga osa morssi oli läinud klaasist mööda. Kuivatasin seda rätiga. Läksin köögist tuppa. Tõnu oli seal arvutit korda tegema hakanud. Ütlesin, et peaksin saatma kirja, et mu kodulehekülg kataloogist maha võetaks. Tõnu kiitis selle mõtte heaks.

0 vastukaja: