kolmapäev, aprill 02, 2014

Merevahu kogumine

Istusin teatris ja vaatasin lavaseadmeid. Ühe seadme peale oli kirjutatud, et teater on ühe venelase nimeline. See oli Nõukogude ajast jäänud, praegu oli ta Kreutzwaldi nimeline. Üks lavaseade oli pöörlev võll. Sellel oli kaks nimetust. Üks nimetus oli tehnoloogia. Vaheaeg sai läbi ja rahvas hakkas saali tagasi tulema. Mina olin istunud kogu vaheaja saalis, teised olid jalutanud. Nüüd kahetsesin, et ma wc-s ei käinud. Uudistes teatati, et Põhja-Jäämerelt hakatakse jääd koguma. Küsisin, kust nad seda jääd võtavad. Osa Põhja-Jäämerest oli juba lahti sulanud. Võibolla arvestati, et kui sinna reostatud vett satub, siis jäätudes läheb reostus välja. Kõndisin Põhja-Jäämeres ja kogusin merevahtu. Kogutud merevaht vajus kiiresti väiksemaks. Kõndisin ilma riieteta tänaval. Keegi ei pööranud sellele tähelepanu, et mul riideid seljas pole. Kahetsesin, et ma polnud varem tulnud mõttele palja jalu käia, sest palja jalu tundis, et lumi on külm. Ütlesin, et ma kõndisin ilma riieteta. Vastati, et aga ma tegin tähtsat tööd - kogusin merevahtu. Läksin ühte tuppa ja hakkasin ühel naisel riideid seljast võtma.

*
Avasin arvutis ühe malelehekülje. Näitasin Klausile ekraanilt, et siin sirpi ja vasarat ei ole, aga mulle tundub, et siin ja siin on sirp ja vasar. Jalakäijad ei saanud enam üle Sõpruse silla käia, sest sillale oli pandud foor, mille taga seisid autod. Arvasin, et protestiks võiks tee äärde panna autokummi, millesse on löödud nuga. Üks õppejõud andis üldajaloo referaadi teemad. Nendele, kellel oli üldajalugu ülemastmes, oli ülesanne liiga kerge, aga nad pidid seda täitma. Istusime lauda, sest toimusid matused. Kirikuõpetaja pidi kõnet pidama hakkama. Mõtlesin, et ma ei pane praegu arvutit käima, muidu võib see kõne ajal piiksu teha. Kirikuõpetaja ütles et avage Uus ilmutusraamat. Mõtlesin, et võibolla ta mõtleb Teist Johannese raamatut. Uues Testamedis olid Esimene ja Teine Johannese raamat. Aga selgus, et ta mõtles siiski Johannese ilmutusraamatut, mis oli Piibli viimane. Selles piiblitõlkes oli see tõlgitud Uueks ilmutusraamatuks. Mõtlesin, et originaalis on arvatavasti artikkel, mida võib nii tõlkimata jätta kui ka tõlkida sõnaga uus. Kirikuõpetaja luges Johannese ilmutusraamatut ette, seistes minu selja taga ja hoides kaardikepi otsa minu pealael. Ta luges ette midagi, et on neid, kes elavad tagumikus. Mõtlesin, et homoabielude seaduslikuks muutmine ei ole võimalik, juhul kui Piiblit ei keelata.

0 vastukaja: