neljapäev, aprill 03, 2014

Põgenik välismaalt

Ühes Jaapani pilvelõhkujas toimus plahvatus. Selle peale põgenes Jaapani keiser Ameerikasse ja tema naine Tartusse meie koju. Ütlesin naisele, et võin talle arvutist Jaapani ajalehti näidata. Ta ei teadnud, kas see on võimalik. Praegu olid võrgus iga riigi kohta esikohal jalgpalli maailmameistrivõistluste andmed. Kui avasin naisele tema riigi Itaalia, siis esikohal oli lause, et Itaalias on 6 keelt. Naine tegi märke ja küsis, kas ma tean, keda need tähendavad. Enamasti tähendasid Hennu, vahepeal ka Hennu naist või Hennu kassi. Selle naise mees tappis inimese ja mõisteti vangi. Mees ütles, et pidage meeles, et vanglakaristus kestab ainult pool elu ja et enne kui ta vanglasse jõuab, kestab lennukisõit 45 minutit. Naine oli endiselt meie pool.

*
Panin metsas suhu kaks marja ja närisin neid. Siis meenus, et ma ei tea, mis marjad need on, mistõttu sülitasin välja. Lootsin, et ma alla polnud neelanud. Läksin Raekoja platsile ja hõljusin teiste suunas. Selleks, et õigesse kohta jõuda, pidi tuule suund õige olema. Paadiga sai ka tuulest erinevas suunas loovida, aga minu küljes polnud vastavaid seadmeid. Ütlesin, et panin metsas kaks tundmatut marja suhu. Arvatavasti olid need pohlad või mustikad, aga tooreid marju tunnen ma halvemini kui küpseid. Üks mees vastas, et ükskord ta jõi kogemata toiduõli ja kutsus endale kohe kiirabi. Minul läksid asjad sageli segamini ja minu puhul see haigust ei näidanud. Närisin suus õunatükki. Mida kauem ma närisin, seda magusamaks ta läks.

0 vastukaja: