neljapäev, aprill 10, 2014

Teine trükk

Vaatasin ühte taevatähte. Bristol ütles, et üks kirjastus on nii hea, et selle raamatul on neli saatesõna. Mõtlesin, et meie kirjastusel peaks ka mõni selline raamat olema. Püüdsin meelde tuletada, millisel. Siis meenus, et selline on minu raamatu "Maailmakord" teine trükk. Tahtsin seda riiulist võtta, aga enne käed ära pesta. Võtsin siiski käsi pesemata. Esimesel trükil veel saatesõnasid polnud. Olin kõigile kinkinud esimest trükki, aga teine trükk oli parem. Seda oli mul ainult üks eksemplar. Kui Jagomägi oli küsinud, kas ma "Maailmakorda" juurde ei taha, siis olin vastanud, et pole vaja. Aga nüüd mõtlesin, et teist trükki oleks võinud küsida.

*
Saatsin listi usuteemalise lingi. Üks vend saatis vastuseks lingi ateismipropaganda leheküljele. Saatsin kohe kolmanda lingi kirikuajaloo leheküljele. Pärast ütlesin suuliselt, et ma saatsin selle lingi niisama, ma ise seda lehekülge ei lugenud. Tõnu vastas, et seda ta arvaski. Avasin ajalooraamatu ja hakkasin lugema kronoloogiat. Kronoloogias öeldi, et 1785-1905 oli Inglismaa autobiograafia. Sain aru, et see tähendab, et sel ajal määras Inglismaa oma ajalugu üksi, ükski teine riik ei olnud nii tugev, et seda mõjutada. Hakkasin ema teadmisi kontrollima. Küsisin, kas ta teab, mis neil aastatel oli. Ta ei teadnud.

0 vastukaja: