reede, mai 23, 2014

Kolmelapseline pere

Joosep tahtis minuga palli mängida, aga keset toa põrandat mängis Villem autodega. Joosep ütles, et Villem eest läheks, aga mina ütlesin, et lähme mängime parem koridoris palli, vanasti me mängisime seal. Koridoris palli mängida oli selle poolest parem, et pall ei läinud ühtegi korda voodi alla ja ei mahtunud ka ukseprao alt läbi veerema. Kui pallimängu lõpetasime, ütles Joosep, et tagatoas meeldib talle kõige rohkem poodi mängida. Läksime sinna, aga ikkagi ei hakanud poodi mängima. Läksin uuesti oma tuppa, aga Villem ütles, et ta tahab seal üksi olla. Hiljem mind enam ära ei aetud. Villem rääkis tuletõrjeauto kohta, et see on pahade või pahade sõprade auto. Küsisin, kas pikali pandud buss on heade või pahade oma. Aga Joosep vastas, et see buss pole kellegi oma, see on värav. Rääkisin ka vennatütre Hannaga. Rääkisin, mis mu nimi on ja mis moodi ma talle sugulane olen ja et ma elan siin korteris. Aga Hanna mulle veel midagi ei vastanud.

0 vastukaja: