reede, mai 02, 2014

Raamatukogu kolmas korrus

Rääkisin isaga Laamanist. Läksin raamatukokku. Mõtlesin, et raamatukogutöötajaid tüütab ära, kui ma siin kogu aeg edasi-tagasi käin, ma olin varem juba mitu korda käinud. Seetõttu läksin nüüd kolmandale, mitte teisele korrusele, sest kolmandal korrusel ma varem käinud ei olnud. Läksin tundi. Pidi tulema kontrolltöö. Paistis, et täna läheb suureks mahakirjutamiseks, sest selleks olid loodud vastavad tingimused. Ruumi tungis relvastatud kurjategija. Ta ründas tagapingis istujat. Mõtlesin, et pean kurjategijat külje pealt ründama. Õpetaja hakkas tundi andma. Ta meenutas, et oli öelnud, et Rootsis on klass paremini õhutatud kui Eestis, mille peale õpilased olid temaga pahandama hakanud. Õpetaja ütles, et talle esitab küsimusi alati üks ja sama õpilane. Ta püüdis meenutada, mis selle õpilase nimi on. Siis meenus, et nimi on Zobel. Mina ütlesin, et see on ainuke võimalus, ja hakkasin naerma. Erik hakkas veel kõvemini naerma.

0 vastukaja: