pühapäev, juuni 29, 2014

Elukutse kirjapanek

Käisin iga päev Helina pool. Ühel päeval ei pääsenud ma sisse, nagu ta ei tahaks enam, et ma tal külas käin. Aga järgmine päev läksin uuesti vaatama ja sain sisse. Istusin laua taha ja tegin raamatu lahti.

*
Ajaloo osakonnast anti paber, millele kõik pidid kirjutama oma nime ja elukutse. Üks kirjutas ajakirjanik. Mõtlesin, mida enda kohta kirjutada. Kuna ma praegu tõlgin raamatut, siis võiks kirjutada "tõlkija". Kui ma kirjutaks "ajaloolane", oleks see ajaloo osakonna jaoks liiga lai mõiste. Ma võiks kirjutada "ajaloo tõlkija". Aga see raamat, mida ma tõlgin, päris ajalugu ka ei ole. Siis võiks kirjutada "tõlkija ja ajaloolane". Aga et ajalugu on siiski tähtsam, peaks see eespool olema, nii et kirjutan "ajaloolane ja tõlkija".

*
Seisin koos vendadega maja ees murupatsil. Hakkasime üksteisele läbi õhu reketitega palli lööma. See oli unenägu, aga tuli välja, et läbi une sai ka treenida. Kui neid liigutusi unes harjutada, pidid need pärast ärkvelolles ka paremini välja tulema.

0 vastukaja: