neljapäev, juuni 12, 2014

Kasutamisõigus

Olin leidnud ühe lehekülje, mille kaudu sai minu koduleheküljele siseneda. Sellele leheküljele sisenemise meetodi olin leidnud isa arvutist. Sealt leheküljelt sai minna ka mõnedesse blogidesse, millest üks oli Oudekki oma. Üks vendade tuttav oli võtnud minuga ühendust ja öelnud, et mul ei ole õigust seda lehekülge kasutada, sest õigus ei ole vormistatud minu nimele. Aga ma kasutasin edasi. Nüüd Tõnu tahtis mulle kasutamisõigust teha. Ta võttis oma tuttavaga skaibiühenduse, selle nägu ilmus seinal hiigelsuurele ekraanile. Mina magasin pead laua peal hoides. Tõnu tuttav hakkas minuga rääkima, aga ma tegin, nagu ei saaks aru, et ta räägib minuga. Ma ei vastanud midagi ja magasin edasi. Tõnu tuttav ütles, et enne kui ta mulle õiguse vormistab, tahab ta minuga võidelda. Ma ei teadnud, kas ta peab silmas malepartiid või midagi tõsisemat. Varem ma olin saanud oma koduleheküljele minna ka otse, aga nüüd olid piirangud peale pandud, et töökellaajal ei saanud, mistõttu läksin selle teise lehekülje kaudu. Ütlesin, et ma pean saama oma koduleheküljele igal kellaajal otse minna. Kui varem sai, siis peab nüüd ka saama. Kui takistatakse, siis see on tsensuur. Mõtlesin lisada, et kui keegi näeb minu nime kuskil ainult üks kord, siis ta tahab koduleheküljelt järele vaadata, kes ma olen.

0 vastukaja: