esmaspäev, juuni 09, 2014

Reklaam äratas tähelepanu

Ühtedes ameeriklastes äratas üks reklaam tähelepanu. Reklaamis näidati inimesi, kes midagi ei teinud, vaid hoidsid kõrget positsiooni. Need ameeriklased olid ise samasugused, seetõttu nad mõtlesid, et reklaam võib käia nende kohta. Kontrolliks võtsid nad tööle ühe poisi. Nad unustasid ta paariks päevaks, andmata talle süia või luba wc-s käia. Öeldi, et kui seekord ka inimelu peale kaarte oleks mängitud, siis poleks sõda puhkenud. Üks kursusevend küsis mult, mis siis oleks saanud, kui oleks plahvatus käinud. Vastasin, et võibolla see oleks hea olnud, sest siis ma oleks vene keele ka selgeks õppinud. See kursusevend ei olnud ülikooli ajal õppimisega silma paistnud, aga nüüd oli ta õppejõud. Ta rääkis, et peab uusaja loenguid õpiku põhjal. Minu arvates pidi loeng olema loomingulisem, mitte raamatu põhjal. Aga ise olin ma alles üliõpilane ja ei osanud loengupikkuselt rääkida, vaid ainult veerandtunnilisi eksamivastuseid anda. Läksin kooli ja hakkasin kirjutama kontrolltööd. Vaatasin kogemata, mida pinginaaber kirjutab. Õpetaja tegi minu üle nalja, et ma pole trükis avaldamisega midagi saavutanud. Sain vihaseks.

0 vastukaja: