kolmapäev, juuni 04, 2014

Sügav äravooluauk

Meil oli põranda sees uus äravooluauk - hästi suur ja sügav. Mõtlesin, et ühel hetkel ma võin sinna kogemata ühte jalga pidi sisse astuda. Auk oli nii sügav, et kui sinna oleks midagi sisse kukkunud, ei oleks olnud ühtegi nii pikka vahendit, millega seda välja võtta. Nüüd mul põrandalapp kukkuski. See ummistas augu põhjas oleva resti, nii et vesi ei saanud enam ära voolata, vaid kerkis järjest kõrgemale. Aga koos sellega kerkis ka lapp. Kui ta augu ülemise servani oli kerkinud, korjasin ta välja. Nüüd pääses vesi ära voolama. Aga enne seda oli seda tulnud natuke juba üle augu serva ja voolanud ka läbi ukseaugu madalamasse tuppa. Ronisin redelist alla, et madalamat tuba lapiga pühkida. Redelist üles tagasi ronisin Pille P-ga kõrvuti. Mul kukkusid mõned veetilgad alla. Küsisin Pillelt, ega ta pihta ei saanud. Redeli ülemisse otsa jõudes läksid mõned tilgad mulle endale pihta. Nüüd pidi ennast ülemisele õuele vinnama, nii et kõht pidi vastu selle pinda märjaks saama.

*
Vaatasime ühte maleseisu. Üks poiss kommenteeris, et siin on võimalik kolm löömist - kas võtta ära vastase oda, üks ettur või selle kõrval olev teine ettur, mis oleksid kõik olnud materjalivõidud. Aga ükski neist ei ole õige käik. Mina vastasin, et vankriga tagurpidi ühte etturitest lüia siiski ei saa, muidu lööb vastase vanker samas suunas lööva vankri. Poiss ei teadnud, mis on õige käik, aga teadis, et oda võtmine selleks ei ole. Mina oma peaga mängides oleksin löönud just oda. Aga vahel tuli tõesti arvestada positsiooniga ja materjal ei olnud kõige tähtsam. Istusin inglise keele tunnis uksepoolse rea tagumises pingis. Äkki leidsin ennast ukse kõrvalt. Läksin tagumisse pinki tagasi, öeldes esimeses pingis istuvast Pille P-st möödudes talle vaikse häälega, et ma ei tea, kuidas ma temast mööda sain. Istusin aknapoolse rea tagumises pingis. Õpetaja küsis uksepoolse rea esimeses pingis istuvalt Andreselt, kas šamaan saab halba teha. Hüüdsin ise vastuseks, et on olemas head šamaanid ja halvad šamaanid. Õpetaja tahtis kasutada šamaani abi tuumasõja ärahoidmiseks. Õpetaja ütles, et lasteraamatuid kirjutatakse selleks, et näidata autorite lastele, millised on nende võimalused. Ma ei teadnud, kas ta mind ka silmas pidas.

0 vastukaja: