pühapäev, august 24, 2014

Koridor hargnes

Ütlesin, et Toomas oli algul males nõrk, aga hiljem läks tugevaks. Toomas vastas, et see tuli vaeva nägemisega. Täpsustasin, et ülesannete lahendamisega. Ütlesin, et ühel turniiril tuli Toomas must vist juba ette.

*
Püüdsin meenutada, mitme klassikaaslasega ma olen maleturniiridel mänginud. Kõik, kellega olin mänginud, olid mind võitnud, kuigi mina olin trennis käinud ja nemad mitte. Võibolla nad olid Jürgeni pool harjutamas käinud. Kuigi nad olid mind võitnud, arvasin, et paremini mängida oskan ikkagi mina. Ema tõlkis raamatut. Ta ütles, et kohanime Provence suhtes oli keegi soovitanud lõdvaks lasta, seetõttu oli ema tõlkinud provints. Arvasin, et nii ei tohi tõlkida. Mõtlesin ümber, et võibolla võib. Olin avaldanud täna blogis maleteemalise sissekande. Sama olin teinud eile. Olin tahtnud kirjutada, et kõigis koolides on male puhul debiilsuse probleem, aga kasutanud debiili asemel ühte teist sarnast sõna. Läksin ühte majja. Tuli leida õige ruum. Kõndisin mööda koridori. Koridor hargnes. Kõndisin mööda ühte haru edasi, aga minu taga tulija keeras teise harusse, nagu teaks, et otsitav ruum on seal. Vaatasin ruuminumbrite järgi, et olen vales harus. Seetõttu kõndisin tagasi ja läksin samuti teise harusse.

0 vastukaja: