laupäev, august 02, 2014

Uue tehnikaga loeng

Istusin arvuti taga. Ekraanile tuli kiri, et kui ma ei taha selle faili eest maksta, siis sisestagu ma parool. Ma ei osanud magnetkoodi arvutisse sisestada, aga üks mees tegi seda ja käis piiks. Mulle ei meeldinud, et kõigi failide eest on hakatud raha juurde küsima. Istusin ajalooloengus. Õppejõud ütles, et ta tahab teada, kuhu üliõpilastel on plaanis välja jõuda. Ta küsis, kes on valmis ajalugu uurima. Peaaegu kõik tõstsid käe. Õppejõud küsis, kes on valmis ajalooloenguid pidama. Tõusis ainult üks käsi. Ma ei tõstnud kummalgi korral kätt, aga kui teised olid käed alla lasknud, siis ütlesin omaette, et ma ei ole valmis loenguid pidama, vaid ajaloost kirjutama. Nüüd oli tehnika edasi arenenud ja arhiividokumente ei antud enam kätte, vaid kõik trükiti ühekaupa välja. Istusin pinginaabri kõrval ja sõin väljatrükke. Siis ütlesin, et kui ma maitset tunnen, ei jõua loetu kohale. Hakkasin nüüd väljatrükke lugema ilma neid ära söömata, niiviisi jõudis paremini kohale.

0 vastukaja: