kolmapäev, september 24, 2014

Mängu tulemus ei selgunud

Mängisin Vorobjoviga malet. Panin endale kogemata lauale kolmanda ja neljanda ratsu, ilma et vastane oleks seda tähele pannud. Võtsin üleliigsed nupud uuesti laualt. Mängu tulemus ei selgunud, sest mõlemad ületasid mõtlemisaja. Seetõttu pidime mängima teist korda. Vorobjovil oli nuppe rohkem, aga ta näitas, et oleksin saanud teha hea käigu, lüies tema etturi h2. Selle ütlemise järel pani ta kella seisma. Küsisin, mis mängu tulemus oli. Tavaliselt kella seismapanek loeti alistumiseks, aga ta võis kella seisma panna ka võidu märgiks. Kuna mängu tulemus ei selgunud ka teisel korral, pidime mängima veel kolmanda partii. Teistel turniiril osalejatel olid mängud mängitud. Treener ütles, et ta näeb, et ma olen intelligentne, sest ma olen hakanud geeli kasutama. Vastasin, et mina pole midagi kasutanud. Olin lihtsalt pead pesnud. Olin seda teinud laagris.

0 vastukaja: