pühapäev, oktoober 26, 2014

Kaks vägevat

Olin uimases olekus ja mind kuulati üle. Ülekuulaja küsis, kas ühel naisel olid rinnad paljad. Vastasin, et seda ma ei ütle. Ülekuulaja ütles oma kaaslastele, et ongi, seda ma ei ütle. Ta tahtis teada, kui palju mul raha on. Mul oli seda vähem, kui ta arvas. Mul läks uimasus üle ja hakkasin elavalt rääkima. Läksime ohu eest varjendisse. Sisenesime varjendi ühes seinas olevast uksest, varsti ilmus varjendi teise seina avale range näoga mees. Kõik varjendisolijad peale minu läksid talle alandlikult vastu. Mina olin teistest vägevam ja hakkasin lennates põgenema. Range näoga mees oli ka vägev ja hakkas mind lennates jälitama. Lendasin mere põhja. Tahtsin lennata mere põhja all, aga tahkes keskkonnas üleni sees olles liikuda siiski ei suutnud. Metsavahele jõudes juba suutsin läbi puude lennata. Range näoga mees nii vägev ei olnud ja pidi lendama ümber puude ringiga, mis võttis tal hoogu maha. Nüüd oli minu vägevus kasvanud ja suutsin juba ka mere põhja all lennata. Aastate pärast jõudsime põgenemise ja jälitamisega Tartu kohale. Nüüd hävitasin range mehe välgulöögi ja laserikiirega. Aga ta võis taastuda.

0 vastukaja: