pühapäev, oktoober 12, 2014

Linnupoja muutumine

Ajalehes ilmus üks lugejakiri ja kohe selle all vastuseks teine lugejakiri. Vaatasin teise kirja esimest lauset. See oli selline, et otsustasin neid kirju mitte lugeda. Aga mulle räägiti, millest neis juttu on. Nimelt oli ühes kohas kaks linnupoega, aga üks neist muutus naiseks ja teise linnupoja emaks. Seejärel juhtus sama ka teise linnupojaga. Kirjutasin sellest koduleheküljel. Hiljem vaatasin, et see oli toonud koduleheküljele rekordarvu külastajaid. Aga koduleheküljele oli keegi lisanud ka reklaame, mida mina polnud sinna pannud. Rääkisin, et minu koduleheküljele murtakse sisse ja pannakse sinna järjest rohkem reklaami. Tõnu vastas, et alustatakse väiksemast. Ta õpetas, et ma saan oma koduleheküljele sisse logida väljalogimise kaudu. Klaus rääkis maaliinide bussijaama juures, et teisel pool teed asuvas majas paiknev sõjaväeluuraja murdis Klausi koduleheküljele sisse, aga Klaus muutis asjad tagasi ja sissemurdmine ei kordunud. Hakati mängima peitust. Mina ennast ära ei peitnud, sest ma ei kavatsenud mängus osaleda, aga otsija võis mind sellest hoolimata otsida. Teisi leiti enne. Ütlesin, et mina ennast ära ei peitnud, aga mind ei leitud esimesena.

*
Rääkisin, et see on täielik õnnetus, et mul ei ole doktorikraadi, sest iseloom ei luba mul olla teisejärguline ajaloolane. Ühes ajaleheartiklis öeldi isegi, et ma pole üldse ajaloolane. Aga tervis ei luba mul doktorantuuri astuda.

0 vastukaja: