neljapäev, oktoober 30, 2014

Udused hinded

Mul oli magistriõpe lõpetatud, aga punktid ei olnud koos. Olin võtnud ühel aastal magistrieksamiks valmistumiseks akadeemilise puhkuse, pärast seda ei suutnud ma enam loengutes käimisega harjuda. Aga sellel polnud tähtust, et punktid ei olnud koos, sest magistritöö kaitsmine näitas, et ma olen piisavalt palju õppinud. Magistrieksam oli mul tegemata. Või see oli siiski tehtud. Sellepärast mult oligi enne magistritöö kaitsmist küsitud, kas ma olen kindel, et mul on punktid koos, et need ei olnud koos. Olin vastanud, et on küll koos, aga pärast avastanud, et tegelikult ei ole. Mul oli küll vajalik punktisumma olemas, aga mitte kohustuslike asjade, vaid lisaainete eest. Nüüd nägin õpinguraamatust, et mul oli siiski rohkem kohustuslikke asju tehtud, kui ma arvasin. Ainult et need olid uduse pastakaga sisse kirjutatud, mida oli esimesel hetkel raske näha. Olin ilma õppimata arvestusi küsima läinud, et äkki antakse, need oligi antud. Hinded oli pandud lihtsalt kohal käimise eest, ilma teadmisi kontrollimata. Aga mulle oli erinevalt bakalaureuseõppest ja teistest magistrantidest pandud neljasid, sest oletati, et kui ma olen tasulises õppes, siis ma väga hästi ei oska.

0 vastukaja: