teisipäev, november 04, 2014

Karjamaa värav

Loeng sai läbi. Merje laenas Tristani käest koopiate tegemiseks konspekte, kuna oli kolmest loengust puudunud. Kui Merje oli oma kohale tagasi läinud, ütlesin talle, et ta mulle ka koopiad teeks, sest ma puudusin samadest loengutest. Merje vastas, et kui topelt koopiaid teha, siis see võtab liiga palju aega. Avastasin, et mulle kolme loengu konspektidest ei piisakski, sest olen puudunud viiest. Tahtsin kõigi loengute materjali ära õppida. Nooremana oleksin lootnud, et piisab osades loengutes räägitu teadmisest. Kui neid loenguid, millest on puudutud, on vähe, piisab eksamil vale pileti tõmbamise korral üks kord pileti vahetamisest.

*
Henn joonistas. Ta ütles, et selle paberi peale ta kellelgi teisel joonistada ei luba. Vastasin, et ma olen sinna juba joonistanud, mina joonistasin enne. Henn ütles, et nii see pole. Mina ütlesin, et endast parema mäluga ja parema iseloomuga inimestega ei vaielda. Läksime autoga sõitma. Auto sõitis, aga Henn ei istunud rooli. See oli võimalik tänu sellele, et sõitsime autopiloodiga. Henn oli kaardil ära näidanud, kuhu auto peab välja jõudma, nii et see pööras õigetes kohtades, lisaks sai auto satelliidipildi abil teada, kui teine auto vastu tuli. Võibolla mõne asja sõitsime pikali ka. Istusin ise rooli taha, et seda vajalikul hetkel keerata. Politsei võis kinni pidada ja mult lube küsida. Siis oleksin öelnud, et ega mina ei juhi, vaid Henn, kuigi ta istub tagaistmel, tal on load olemas. Jõudsime pullide karjamaa väravani. See ei olnud tee, mida mööda me oleksime pidanud sõitma. Auto oli vaadanud satelliidipildi järgi, kus on laiemad teed, karjamaa oli teedest laiem. Tagurdasime tagasi. Aga värava olime lahti sõitnud, pullid võisid välja tulla ja mõnda inimest rünnata.

0 vastukaja: