kolmapäev, detsember 24, 2014

Uued sündmused aastal 2014

1. Suri vanaema ja viimane vanavanem.
2. Sündisid esimesed vennatütred lisaks senistele vennapoegadele.
3. Puhkes Ukraina sõda, millega seoses kustutasin esimest korda feisbukist inimesi.
4. Vanaema suvila jäi meie pere käsutusse.
5. Sain esimese spetsiaalselt minu jaoks ostetud arvuti.
6. Ilmus esimene minu tõlgitud raamat koos esimese teisest maast kui Eestist rääkiva saatesõnaga.
7. Sain maleturniiril esimese puhta esikoha ilma koha jagamiseta.
8. Ilmus kaks numbrit uut malelehte ja tutvusin uute maletajatega.
9. Ülikooli maleklubis hakkas turniire korraldama uus inimene.
10. Fotoaparaat sai esimest korda täis.
11. Hakkasin blogis ja ajaloo arutelu listis kirjutama lisaks raamatuülevaadetele ka ajaleheaastakäikude ja ajakirjanumbrite omi.
12. Trükiperioodikas avaldati esimest korda minu mälestusi.
13. Avaldati esimest korda selline minu lugejakiri, mis rääkis muust kui Euroopa Liidust.
14. Trükis avaldati esimest korda selline minu raamatuarvustus, mille kasutatud kirjanduse nimekiri on pikem kui üks raamat.
15. Hakkasin tõlkima esimest terviklikku raamatut keelest, mis ei ole minu esimene võõrkeel.
16. Kodus toimus remont ja esimest korda on minu toas sõnadega tapeet.

Võibolla aasta viimased päevad toovad veel midagi uut.

0 vastukaja: