teisipäev, jaanuar 06, 2015

Liivakast keset vett

Läksin koos Klausiga kanalisse ujuma. Keset vett oli liivakast. Läksin heitsin sinna pikali. Üks väike poiss küsis teiselt, kas ta teab, miks on liivakastis vähem inimesi kui mujal. Sellepärast, et seal käivad koerad ja kassid. Minu meelest liivakastis ei olnud rahvast hõredamalt kui mujal. Vesi oli igal pool madalaks jäänud. Mina ei saanud nii madalas vees ujuda, aga Klaus sai. Sama moodi, nagu teised said ujuda Peedu jões, aga mina mitte. Siin oli vee peal jää sarnane koorik. Öeldi, et kes vette kargab, see upub esimesena. Hakkasin ujuma. Liigutasin ainult käsi, sest käsi ja jalgu samaaegselt liigutada oleks olnud liiga keeruline. Käsi sai liigutada kas kokku või lahku.

*
Kaitsesin doktoritööd. Olin teinud vanale tööle pastakaga parandusi, aga polnud seda raamatuna trükkida lasknud. Kui komisjoni liikmed oleksid küsinud, et ma doktoritööd ka näitaks, siis oleksin vastanud, et loeme selle mustandiks.

0 vastukaja: