neljapäev, jaanuar 29, 2015

Taskulambi otsimine

Oli inglise keele tund. Käisime 12. klassis, aga vaatasin praegu 2. klassi töövihikut. Tol ajal ma polnud teadnud, mida sinna kirjutada tuleb, aga nüüd oli keeleoskus nii palju paranenud, et pilt oli selge. Õpetaja võttis mult teise klassi töövihiku ära, et ma praeguse klassi omaga tegeleksin. Tuli minu kord sealt lauset lugeda. Erik näitas mulle, kus järg on. Ütlesin, et ma kõigepealt vaatan. Lugesin ülesande juhendi ja oma lause mõttes läbi. Juhendis oli antud mitu sõna, mida tuli harjutuses õigetesse kohtadesse lünkadesse paigutada. Kui hakkasin lauset ette lugema, siis Erik ütles, et ma teen seda valesti, tuleb kahest sõnast liitsõna kokku panna. Nüüd märkasin, et juhendis on kaks lõiku, üks sõna tuli võtta ühest ja teine teisest lõigust. Lähenes tasemetöö. Eelmistes klassides olime alati tasemetööks valmistunud, aga nüüd õpetaja ettevalmistamisega ei tegelenud. Seetõttu oli oodata, et tööd kirjutatakse halvasti, teised võisid seda minust halvemini kirjutada.

*
Läksin kirjastusse. Mul oli vaja arvutisse vaadata. Mul lubati ühe töötaja arvuti lahti teha. Vanasti olime siin sageli arvuteid kasutanud, aga vahepeal polnud selleks luba olnud. Ma ei mäletanud selle töötaja parooli, aga mul oli oletus, mis see võis olla. Enne kui selle variandi sisestasin, tuli teine oletus, mille sisestasin enne. Oletus osutus õigeks. Töötaja tuli ise varsti tööle ja hakkasin arvuti tagant ära tulema. Töötaja küsis, kuhu ma tema taskulambi panin. Hakkasin seda otsima. Arvasin juba, et leidsin, aga see osutus kirjutusvahendiks. Tõmbasin portfellist voodri välja. Töötaja ütles, et nii kole. Mina ütlesin omaette, et see peab olema kujutlus, sest varem portfellil voodrit ei olnud. Meil oli kodus remont. Tundus, et üks remondimees oli taskulambi kodust kirjastuse koridori toonud. Aga töötaja ütles, et see ei ole taskulamp, vaid värvituub helendava värviga. Mul olid käed nüüd söövitava värviga koos. Läksin neid wc-sse pesema. Wc-s oli remont, aga dušikraanini see polnud jõudnud. Ruumi tuli ka üks väike poiss. Ütlesin talle, et ta mulle kraani lahti keeraks.

0 vastukaja: