laupäev, veebruar 07, 2015

Töötamine viib tööpuudusele

Olime Peedul. Jõudsin ühe tõlketööga lõpule. Võtsin ette järgmise, aga ka see jõudis varsti lõpule. Tekkis küsimus, mis tööd mul siin veel teha on, kas ma pean Tartusse sõitma. Küsisin isalt, kas ma hakkan teist Grenzsteini raamatut koostama. Isa vastas, et kui hilisema perioodi kohta käsikirja kokku saab, võib selle raamatuna välja anda. Aga esimene raamat oli olnud juba kõigi perioodide kohta.

*
Üks tüdruk rääkis, et ta suhtleb ägedate Tapa poistega. Üks neist olevat Tapa chiller. Mõtlesin, et see pole sama sõna, mis killer. Tüdruk rääkis seda ühele naisele, kes oli minu sugulane. Mõtlesin, miks sellele naisele, kas tüdruk on ise ka minu sugulane. Kõndisin mööda teed, mille lähedal mängsid ühed poisid palli. Pall lendas kaugele ja möödus teistest poistest. See, kellest pall mööda lendas, ei löönud seda tagasi, vaid suure hooga veel kaugemale. Kõndisin suurt ringi.

0 vastukaja: