neljapäev, märts 19, 2015

Auhinnatud raamat

Räägiti ühest väga targast, aga väga haigest inimesest. Oma haiguse tõttu läks ta kooli käpuli, nagu mina unenägudes. Oudekki oli läinud tema juurde ja öelnud optimistliku lause. Mina leidsin, et käpulikäijat on autojuhtidel raskem märgata. Aga koerad olid kogu aeg nii madalal.

*
Aasta luuleauhind anti "Loomingu Raamatukogus" varjunime all ilmunud luulekogule. Ema ütles, et selle autor on vist Pille. Mina kahtlesin, sest Pille oli isa sünnipäeva kõnes öelnud, et kuna isa, ema, mina ja Klaus kirjutame luuletusi, siis teised perekonnaliikmed ei pea seda tegema. Ema mäletas ikka, et Pille oli tol ajal luuletusi kirjutanud, vennad olid seda teadnud. Ema küsis isalt. Isa ütles, et muidugi on see Pille kirjutatud. Pille oli kirjutanud ainult ühe luulekogu, aga saanud selle eest kohe suurema tunnustuse kui mina paljude luuletuste eest. Pille oli lapsena ka enne mind luuletusi kirjutanud, mina olin hakanud kirjutama tema eeskujul.

0 vastukaja: