kolmapäev, märts 18, 2015

Diktaatorist ja parlamendist

Diktatuuririigis anti üks naine kohtu alla. Kohtus ta ütles, et tema kasutas raha ja kuskilt see raha tuli. Sellega tegi ta justkui diktaatori kaasosaliseks. Diktaator hüüdis: "Kägistage ta ära!" ja mitme inimese käed haarasid naise kõrist. Diktaator hüppas veel laiba peal. Riigipiiriks oli uks kahe ruumi vahel. Diktatuuririigi ruumis töötas üks eestlane, kes tegi juhtunu üle nalja. Oli karta, et seal on pealtkuulamisaparaadid ja eestlane saab ka karistada. Kui teda tuldi kinni võtma, siis esitasime tema päästmiseks diktaatori allkirjaga paberi. See mõjus. Hakkasin naerma, et iga diktaatori nimega paber mõjub. Naeru tõttu võis eestlane ikkagi karistada saada. Aga ta põgenes meie juurde kinosaali. Rahvas läks kinost välja. Kartsin, et meie vastu võidakse kasutada mürkgaasi. Olin Tartu vanalinnas.

*
Meikar oli tellinud endale Riigikokku ajalehti. Isamaaliidu saadikud läksid tema juurde ja ütlesid, et Riigikogu ei ole postkontor. Nad tühistasid tellimused. Nad moodustasid Riigikogu Kaitseliidu rühma, et võitlust jätkata. Kaitseliidu rühma astusid kõik Isamaliidu saadikud peale minu. Mõtlesin, et tuleb arvestada, et sellesse rühma võivad astuda ka Keskerakonna saadikud, keda on rohkem. Aga nad ei astunud. Läksin seljavalu pärast arsti ukse taha. Varem olin käinud selle arsti juures teise probleemiga. Vaatasin uksesildilt, et mul oli valesti meeles, ta ei ole liigesearst vaid nahaarst, seljavaluga ta vist ei tegelegi. Arstid ütlesid mind nähes, et ma tulin haige varbaga. Vastasin, et ei, seekord ma tulin seljavalu pärast.

0 vastukaja: