kolmapäev, aprill 22, 2015

Unenäost detailsem

Näitasime Küütsile oma pilte. Küüts näitas pilti lennuki mõõteaparaatidest ja küsis, kas ma selliseid olen unes näinud. Vastasin, et ei ole, mul ei ole nii detailsed unenäod. Küüts küsis, miks males on hakatud rohkem vigu tegema. Vastasin, et sellepärast, et ei tehta enam nii palju füüsilist trenni, füüsiline trenn aitab vigu vältida. Sõitsime autoga mööda Tallinna-Tartu maanteed Tartu poole. Soovitasin juhile, et ta läheks samas suunas mööda teist maanteed. Juht keeras sinna, aga ütles, et see ei ole hea tee, see on killustikukividega kaetud. Esimesel võimalusel keeras ta peamaantee suunas tagasi. Läksime jala läbi metsa mäest üles. Öeldi, et selles kohas võib kohata väga ohtlikke putukaid.

*
Jõudsin Paidest Tartusse. Olin olnud Paides nii palju päevi, et selle ajaga oli kogunenud suure toa lauale palju numbreid spordiajakirja. Või mõnda selle numbritest oli mulle juba Paidesse vaatamiseks toodud. Vaatasin arvutipostkasti. Seal oli pikk rida listide kirju, mind oli pandud uutesse listidesse. Vaatasin, et minu asutatud ajaloolistis on ka uusi kirjutajaid. Aga ühte sellist kirja avades nägin, et see on tulnud siiski teise ajaloolisti kaudu, see oli saadetud mitmesse listi, aga mitte minu asutatusse.

0 vastukaja: