neljapäev, mai 28, 2015

Autasustamine

Lähenes parimate blogide autasustamine. Sel puhul oli Lossi tänaval välja pandud näitus, kus olid kirjas parimate blogide iseloomustused. Lugesin neid ja võtsin lugemiseks kätte. Pärast oli liigutatut raske niiviisi tagasi panna, et see paigale jääks. Mõtlesin, et kuna näitus on kunstiteos, siis ei tohtinud iseloomustusi üldse liigutada. Olin arvanud, et autasustamine toimub Tallinnas ja otsustanud sinna mitte minna. Aga nüüd selgus, et autasustamine on Tartus. Sattusin juhuslikult ruumi, kus see algas. Pidin mängima Karbaga ühte malelõppmängu, et kontrollida iseloomustust enda blogile. Karba ütles minu kohta, et tal tuleb mäng suurmeistriga. Mõtlesin kommenteerida, et Sven ütleks, et ma olen patser. Kui lõppmängu alguses tegin kõige loogilisemaid käike, ei kirjutanud Karba protokolli nende kohta väljade nimesid, vaid sõna "pisitehnika". Kirjutasin tema eeskujul sama moodi. Mõtlesin, et kui ma vaatan tema pealt, kuidas kirjutada, siis võidakse öelda, et ma ei mõtle. Algasid kõned parimate blogide kohta. Üks mees tõi rõdult vaatamiseks ühe autasustatava blogija vana kommunistliku raamatu. Üks naine alustas kõnet EKRE kohta. Talle öeldi, et ta räägiks valjemini. Kõnet pidi hiljem pidama ka isa. Naine ütles, et hea, et ta isast varem räägib, sest isa ei ole töörahva poolt. Vaieldi vastu, et isa ei ole sotsiaaldemokraat.

0 vastukaja: