reede, mai 15, 2015

Eksamid lähenesid

Läksime kooli poole. Tee peal nägime, kuidas üks mees kontrollis, ega tema koer aiast välja ei pääse. Mõtlesin, et kui jooksma hakata, võib koer taga ajama hakata, aga kui seejärel seisma jääda, saab ta just kätte. Pille ütles, et lähenevad lõpueksamid. Vastasin, et ma ei tea, kas mõni lõpueksam on juba olnud või mitte. Mind need ei huvita, sest esiteks ma olen neid juba ükskord teinud ja teiseks ma ei tea üldse, kuidas ma teist korda keskkooli sattusin. See oli alanud unenägudes ja nüüd oli ka ärkvel olles nii. Pille vastas, et uus aeg on. Rääkisin, et esimene kord läksid mul lõppueksamid hästi, see oli tippaeg, viimases klassis kadusid mul kõik kolmed ära. Praegu ei jõudnud lühikese ajaga vist enam matemaatika käsiraamatut läbi lugeda. Mõtlesin, et kui ma lõpueksamil läbi kukun, siis hakkan järeleksamiks nüüd ka väga korralikult õppima. Päevikus oli kirjas, et teisipäev toimub klassiekskursioon ja see on ühtlasi viimane koolipäev. Mind üllatas, et juba teisipäev.

0 vastukaja: