reede, mai 08, 2015

Näitajate muutumine

Mõtlesin, et kui ma näen unenägusid ärkamishetkeni ja magan pool elust, siis ma näen unenägusid üle poole elust. Piretile meeldis kive pooleks lüia, et näha, mis seal sees on. Seejuures loeti ühte luulerida.

*
Bussipeatuses oli korraga ees kaks bussi. Jooksin ja hüppasin tagumise bussi peale, nii et trepiastmed jäid vahele. Seejuures ma ei vaadanud, kas see on sobivam buss. Tuli ka alles vaadata, kas mul on olemas pilet. Kui ei olnud, tuli see osta. Aga ma ei tahtnud osta bussijuhilt, vaid oleksin ostnud mõnelt sõitjalt. Buss sõitis justkui endisesse peatusesse tagasi ja lasi ühe sõitja välja. Üks inimene kõndis keset teed. Olin koos emaga ühes väikses majas. Ema rääkis, et ta kardab, et läheb nii, nagu oraakel ühes telesaates ennustas, et ükskord lõppeb Eestis meeleavaldus hullusega. Ema ütles, et minu tervisenäitajad on viimasel aastal halvemaks läinud. Vaidlesin vastu, et kui muutuvad nii pulss kui ka vererõhk, siis üks neist ei halvene. Ema ütles, et tal on väga palju tööd. Ta koristas põrandamati alt tolmu. Ütlesin, et ta otsib mustust liiga palju. Olin maleklubis. Peebo oli ka öelnud, et mul on viimasel aastal tervis halvemaks läinud, sest olen turniiridel vähem punkte saanud. Kui juba kaks inimest sellise tähelepaneku tegi, siis see võis õige ka olla. Lahkusin ühest Laia tänava majast ja kõndisin kodu poole. Klassivennad rääkisid selja taga, et võtaks minul ka nätsu suust välja. Siis ma oleks püüdnud seda autoteele sülitada. Ma olin nätsu juba kaua närida saanud, näritud näts poleks klassivendadele eriti midagi pakkunud.

0 vastukaja: