pühapäev, juuni 07, 2015

Inglise parlament

Inglismaal oli parlamenti pääsenud senisest rohkem parteisid. Lisaks oli moodustatud kaks parteidevahelist saadikurühma, mis koosnesid kahe erineva riigipüha pooldajatest. Kõigepealt kutsuti ühe ja siis teise saadikurühma parteijuhid parlamendisaalist kõrvalruumi, mõned läksid mõlemal korral. Ühe riigipüha pooldajad ei pidanud Suurbritannia riigilippu viisakaks. Leiboristid ei lugenud Oudekkit enda toetajate hulka, kuigi Oudekki oli teinud nende heaks kampaaniat. Oudekki oli vist samal ajal Eestis ka parlamenti kandideerinud. Näidati metsasüütajat, kes pani metsa mitmest kohast korraga põlema. Mõtlesin, et kui leegid kiiresti kasvavad, kuidas süütaja ise metsast välja joosta jõuab. Klaus ütles, et vägivalda oleks palju vähem, kui kooliõpilased ei mängiks jalgpalli laupäeviti. Kõndisin ühe Annelinna maja suunas. Küsiti, kas te olete kunagi mõelnud jalgpallis väravat lüia. Esimeses klassis olin mõelnud kõigepealt sellest, kuidas pallile pihta saada. Ükskord olin jooksnud palliga ümber elumaja, Sander oli majanurgal mulle vastu tulnud, võtnud palli ära ja jooksnud minu ees minuga samas suunas. Minust oli tehtud passipilt. Kõigepealt oli tehtud üks pilt ühel päeval, aga see ei tundunud mulle õnnestunud, seetõttu oli tehtud peo jätkudes järgmisel päeval teine pilt, mis oli nüüd dokumendil. See teine pilt oli tehtud meelega häguseks, ja sellel oli ühe pea asemel kaks erineva inimese pead. Nüüd vaatasin, et esimene pilt oli vast siiski parem, sest esimesel päeval oli mul veel seljas ülikond ja esimesel pildil ma naeratasin. Selle pildi viga oli, et ülikonna alt paistis paljas nahk, aga pildi sai väiksemaks lõigata.

0 vastukaja: