reede, juuni 05, 2015

Lühend konspektis

Hakkasin eksamiks õppima. Lugesin konspektist korraga ühe lehekülje läbi ja seejärel püüdsin meeldejäänut peast korrata. Hiljem mõtlesin välja kirjutada aastaarvud ja need tabelina selgeks õppida. See õppejõud, kellele tuli eksam teha, oli öelnud, et talle ei meeldi päheõppimine, ta tahtis arutlemist. Konspektis oli kirjas, et ühel perioodil tihenesid Eesti suhted ühe välismaa linnaga. Linna nime ma polnud kirja pannud, vaid tähistanud selle tähega M. Nüüd mõtlesin, mida see võiks tähendada. Esimene oletus oli Manchester, teine Montreal. Siis vaatasin konteksti järgi, et kuna ülejäänud jutt on Venemaast, siis see linn peab olema Moskva. Kui tegin õppimises pausi ja seejärel uuesti pliidile vaatasin, oli vend suure osa toidust ära söönud. Ütlesin, et ma tahtsin selle järgi õppida. Siis tuli meelde, et seni olin õppinud konspekti järgi, jätkasin sama moodi. Olin ülikooli peahoones ja läksin sealt Lossi tänava õppehoonesse. Kohtusin ühe klassivennaga, kes meenutas, mis ta varasemal korral oli rääkinud. Olin arvanud, et ta rääkis seda minu kohta, aga nüüd selgus, et ta oli rääkinud endast. Vaatasin portfelli sisu läbi. Leidsin sealt mingid arstipaberid. Tuli uduselt meelde, et need anti juba ammu minu kätte, et ma need ühele maletajale edasi annaks. See maletaja ütles, et tal oli neid tõesti vaja.

0 vastukaja: