laupäev, juuni 20, 2015

Rajan liuvälja

Vastasin ühel võrguleheküljel viktoriiniküsimustele. Oli lubatud, et võitja saab miljon eurot, seekord olin võitja mina. Aga mulle ei makstud raha välja. Uurisin, kas kuskilt ei saa raha väljamaksmist taotleda. Ühes kohas oli link lepingu allkirjastamisele, aga lepingut ennast polnud mulle saadetud. Kõige lõpus oli küsitud, kas leheküljel kirjas olev jutt tundub usutav. Suurem osa oli vastanud, et ei tundu, mõned vastajad olid öelnud, et tundub küll. Ma olin nende petiste ühte teist teenust kogu aeg kasutanud. Öeldi, et nad ei saa aru, et valetamine on halb. Kõndisin mööda tänavat. Paks lumi oli maha sadanud. Mõtlesin, et teen liuvälja ja hakkan seal uisutamise õigust müüma. Selleks, et ei oleks külm pileteid müia, hangin endale soojendusega putka. Või inimesed saavad mujale tasuta liuvälju ka teha, seetõttu lisaks piletite müümisele laenutan uiske. Aga võibolla jään kahjumisse, kui uisutamishuvilisi ei leidugi. Kõndisin koos Hennuga mööda Fortuuna tänavat. Henn kõndis mööda lume keskele tehtud kitsast rada ja mina sumpasin lumes. Seekord oli maha sadanud selline lumi, mis oli õige lume moodi. Küsisin Hennult, kes on meie peres spordis kõige tugevam. Ütlesin, et lumes sumbata on parem tunne kui rada mööda käia, ainult et siis ei ole seda lund pärast enam nii ilus vaadata.

0 vastukaja: