neljapäev, august 06, 2015

Rongiga Tallinna

Sain politseilt trahvi. Järgmine kord rikkusin seadust meelega ja läksin sellest ise politseile teatama, et veel trahvi maksta. Mõne aja pärast teatas politsei mulle, et minu käitumise tõttu võeti vastu seaduseparandus, et politsei meelega seaduserikkumist ei kiida heaks ega tolereeri. Kui keegi kallab koore kohvitassist mööda, siis peab ta kinni maksma eelkõige kohvi.

*
Hakkasin rongiga Peedult Tallinnasse sõitma. Vagunisse sisenedes mõtlesin algul istuda ühele kohale, aga mõtlesin ümber, et lähen uksest kaugemale. Valitud kohal olid maas konid, lükkasin need jalaga pingi alla. Nüüd oli raudtee kaherealine ja rong sõitis varasemast kiiremini, nii et aknast välja vaadata oli halvem. Kui Tartu jäi selja taha, hakkas tunda olema, et sõit on tavalisest pikem. Mulle tuli meelde, et ma ei kirjutanud üles, mis aadressil ma Tallinnas pean minema. Seega oli sõit kasutu.

0 vastukaja: