teisipäev, oktoober 13, 2015

Auto kadumine

Jagomägi tahtis mulle raha taotleda ja selle jaoks oli vaja fotot. Jagomägi ütles, et ma sõidaks pildistamise jaoks autoga tükk maad Tartust põhja poole, siis tuleb foto jaoks sobivam nägu. Võibolla ta arvas, et pärast liikumist on näoilme jõulisem, aga mind autosõit just väsitas. Läksin siiski sõitma. Oli vaja sõita esimese tõkkepuuni, aga peatus tuli juba varem. Olin sõitnud Jürgeni autoga, nüüd ütles Jürgen, et auto on kadunud. Lähedal oli üks koolimaja. Jürgen ütles, et see on paras varaste kool. Hakkasime autot otsima. Pildi pealt nägin, et koolimaja akendest vaatab kaks nägu välja. Minu meelest kui peatus pidi algselt olema tõkkepuu juures, siis võibolla tuli autot otsida sealt. Avastasin, et meie kirjatöödele olid hinded pandud, mis näitas, et asi võib paraneda. Mina olin saanud viie, üks meist nelja ja üks kolme. Algselt olid olnud olemas ainult need kolm täiskasvanute kirjatööd, aga nüüd olid kaks selle kooli õpilast kirjutanud omapoolsed tööd.

*
Olin inglise keele tunnis. Lugesime luuletust. Paberile oli kirjutatud sama luuletus kahte kohta, teised lugesid ühest kohast ja mina teisest. Kirjutasin endale ühte malepartiid ümber. Kirjutasin ümber ainult partii teksti, aga mitte Kerese kommentaare. Keres oli minust võimekam, et suutis analüüsida rohkem kõrvalvariante. Märkasin, et olen ümber kirjutamata jätnud ka partii lõppmängu käigud. Maaja pere otsis midagi Vehendi metsast. Mõtlesin, kas nad ikka oskavad metsast välja tulla. Aga vast oskasid, sest ühele poole jäi tee ja teisele poole järv, ühe neist nad pidid ilmselt üles leidma. Vaatasin ühte maleseisu. Must ratsu tulistas ühte välja, kuhu valge ei saanudki seetõttu käia. Kõiv esitas mulle küsimuse, millest ma aru ei saanud. Ta küsis uuesti, et kas ma nüüd ka üldse lihaseid ei venita. Vastasin, et teen füüsilisi harjutusi iga tunni aja tagant. Kõiv ütles, et see ei tähenda. Räägiti, et üks õudus algab sellest, kui sõrm hakkab värisema. Vaevalt oli seda räägitud, kui kõik hakkaski värisema. Arvati, et see on lihtsalt maavärin. Kõrvaltoast hakkas üks sõjavägi teist välja tõrjuma.

0 vastukaja: