reede, oktoober 16, 2015

Nimi ajalehes

Võtsin tänase "Postimehe" ja lasin silmad üle. Juhtkirja all oli Joeli artikkel, milles nägin oma nime. Kirjade toas nägin ühes kirjas samuti oma nime, kirjutati, et ma rääkisin haridusteemalises telesaates rahuliku häälega. Mul oli hiljuti "Postimehes" artikkel ilmunud, oletasin, et sellepärast jäi kirja autoril kellegi teise nime asemel minu nimi meelde. Läksin ütlesin emale, et kirjutatakse, nagu ma oleks telesaates esinenud, aga ma pole seda teinud, Tõnu küll esines. Või nüüd mul tuli meelde, et üks päev mind tänaval tõesti intervjueeriti, seda intervjuud võidi televisioonis näidata. Hakkasin lugema Joeli artiklit. Nüüd nägin, et minu nime esineb seal rohkemgi kordi. Mõlemas kirjutises oli minu perekonnanimi kirjutatud eesnimest ettepoole, võibolla blogi aadressi tõttu peetigi perekonnanime eesnimeks. Joeli artikkel oli minu jaoks liiga segane, aga nii palju sain aru, et minust kirjutas ta kiitvalt.

0 vastukaja: